Telefonie SIP, PBX

Tehnologia poate simplifica simtitor comunicarea, iar o comunicare eficienta poate stimula colaborarea intr-o companie. Din acest motiv, sistemele de telefonie PBX si SIP sunt instrumentele necesare pentru un proces de comunicare cursiv, rapid si adaptat celor mai noi tehnologii.

Daca abia ai inceput sa te documentezi despre solutiile de comunicare telefonica pentru domeniul tau, probabil ca ai intalnit acronimul PBX care se refera la Private Branch Exchange. In termeni simpli, PBX este o retea telefonica privata dedicata mediului organizational sau corporate. Aceasta ofera posibilitatea de a folosi o singura linie de telefonie externa pentru a efectua apeluri telefonice.

Connect people at work


Cum poti fi mereu in contact cu clientii si colegii tai si cum poti eficientiza timpul pentru noi oportunitati? Prin solutii audio integrate, moderne si fiabile, cum ar fi telefonia in cloud PBX sau sistemele de telefonie SIP prin care se pot face apeluri telefonice utilizand tehnologia VoIP. SIP este folosit pentru a configura sesiuni sau conversatii in conceptul Unified Communication. Pe scurt, folosind telefonia PBX si protocolul SIP, vei facilita comunicarea organizationala, atat interna, cat si externa.

Acest tip de tehnologie se adreseaza atat mediului corporate, cat si mediului de stat: primarii, consilii judetene, sali de plen, sali de conferinte, pentru a face mai usoara relationarea.

Eficientizarea timpului si a costurilor intr-o companie capata valori noi in contextul virtualizarii. Acest concept nou presupune managementul inteligent al resurselor: independenta hardware si izolarea resurselor, compatibilitate si simplificarea activitatilor de administrare, copiere ori backup.

Ce inseamna SIP si PBX?

PBX (Private Branch Exchange) este sistemul de telefonie dintr-o companie ce conecteaza extensii individuale la liniile telefonice externe si retelele mobile. Altfel spus, se refera la o retea de telefonie privata, ce se utilizeaza doar in interiorul unei companii.

SIP (Session Initiation Protocol) - este un protocol de comunicatii al sistemului PBX. Astfel, sistemul PBX se poate conecta la internet si poate folosi protocol SIP pentru a realiza apeluri prin internet.

Ce functii ofera un sistem de telefonie PBX?

✔ Program de lucru – se poate personaliza un mesaj informativ pentru persoanele care suna in afara orelor de program
✔ Transfer de apeluri – in momentul in care se primeste la receptie un apel de la un potential client, acesta poate fi transferat catre departamentul de vanzari
✔ Call-forwarding – functie ce se refera la redirectionarea apelului catre un alt numar de telefon, mobil sau fix
✔ Voicemail – utilizarea unei casute vocale ofera posibilitatea unui client de a lasa un mesaj vocal atunci cand nu i se raspunde si de a fi reapelat cu un raspuns
✔ Apeluri nepreluate – prin aceasta functie poate fi emis un email cu apelurile pierdute, catre o adresa predefinita
✔ Music-on-hold – clientii vor auzi muzica sau un mesaj publicitar in timp ce asteapta sa fie preluati de specialisti, in locul tonului ocupat
✔ IVR – raspunsul vocal interactiv se refera la posibilitatea de a directiona apelul catre departamentul dorit prin folosirea meniului de tipul: "Apasati tasta 1 pentru..."

Lista de functii poate continua si se poate personaliza in functie de cerintele fiecarui client. Impreuna cu specialistii nostri certificati si cu partenerii nostri strategici Panasonic, Cisco si Poly, fii sigur ca vei face cea mai buna alegere.

Ce beneficii ofera telefonia SIP?

✔ Sistemul SIP poate primi un apel de pe un dispozitiv analog si mentine informatia compatibila cu formatele digitale
✔ Mai multa flexibilitate pentru afacerea ta
✔ Reducerea costurilor apelurilor
✔ Nu este nevoie de un training specializat
✔ Este un sistem usor scalabil

Parteneriat de Durata

Noi, la GBC, oferim mult mai mult decat un serviciu, impreuna construim un parteneriat de durata. Asiguram servicii de design, proiectare, instalare si punere in folosinta. Oferim sesiuni de instruire pentru a ne asigura ca obtii beneficiile maxime si ROI rapid in urma proiectului. Servicii de mentenanta si service menite sa prelungeasca ciclul de viata al proiectului tau sunt oferite 24/7 prin programul de asistenta helpdesk.gbc.ro.