Audioconferinta

Audioconferinta este un mijloc prin intermediul caruia limitele comunicarii la distanta se sparg cu o singura apasare de buton. Conferinta audio este una dintre cele mai folosite instrumente atunci cand distanta impiedica intalnirea fata in fata. Acest sistem permite participarea la discutie indiferent de spatiul in care participantul se afla, oferindu-i intimitate, dar mentinandu-i in acelasi timp pozitia in cadrul discutiei.

Sistemele noastre de audioconferinta fac ca sunetul de cea mai buna calitate si acuratetea mesajului sa atinga cel mai inalt nivel. Zgomotele de fundal sunt estompate, iar participantii se pot auzi in timp real.

 


Audioconferinta este un mijloc prin intermediul caruia limitele comunicarii la distanta se sparg cu o singura apasare de buton. Conferinta audio este una dintre cele mai folosite instrumente atunci cand distanta impiedica intalnirea fata in fata. Acest sistem permite participarea la discutie indiferent de spatiul in care participantul se afla, oferindu-i intimitate, dar mentinandu-i in acelasi timp pozitia in cadrul discutiei.

Sistemele noastre de audioconferinta fac ca sunetul de cea mai buna calitate si acuratetea mesajului sa atinga cel mai inalt nivel. Zgomotele de fundal sunt estompate, iar participantii se pot auzi in timp real.

 



Unified communication

Comunicarea si colaborarea in mediul corporate sunt aspecte vitale pentru eficientizarea workflow-ului. Cum ar fi daca comunicarea corporate (email, telefon, videoconferinta, Microsoft Teams etc.) ar putea fi reunita intr-un singur loc? Acest loc deja exista si se numeste unified communication (UC). Unified communication este solutia AV prin care poti realiza sedinte globale, fara investitii in infrastructura de comunicatii (totul este stocat in Cloud) si care asigura confidentialitatea documentelor si a datelor.

Telefonie SIP, PBX

Cum poti fi mereu in contact cu clientii si colegii tai si cum poti eficientiza timpul pentru noi oportunitati? Prin solutii audio integrate, moderne si fiabile, cum ar fi telefonia in cloud PBX sau sistemele de telefonie SIP. Principalul beneficiu consta in automatizarea si simplicarea comunicarii organizationale, atat interna, cat si externa. Printre functiile care pot fi oferite sunt: transfer de apeluri, call-forwarding, apeluri nepreluate, music-on-hold etc. Care este scopul telefoniei SIP si PBX? Simplu spus, to connect people at work.